Resan börjar här!

2013-06-11 - 21:41:35
Jepp precis som titeln säger.. resan börjar här!
 
Jag är trött på mig själv och på hur jag inte tar hand om mig själv. Jag saknar den gamla personen som tränade ofta, varje dag! Som hade diciplin och rutin och måde förjäkla bra. Men hon försvann, någonstans på vägen tappade jag bort henne.
 
Jag har gjort några halvhjärtade försök och inte lyckats. Men jag hittade hit ----> Fitnessfittan <----- och bara av att läsa fick bruttan adrenalinet att flöda och motivationen att komma krypandes tillbaka. Hennes inlägg om att det inte finns några ursäkter till att skjuta upp träningen var sparken som fick mig att ta tummen ur röven. Kan hon.. kan banne mig jag med!
 
Sagt och gjort letade jag reda på mitt dammiga gymkort och loggade in och bokade in mig på pass.
 
Tisdag: Yoga
Onsdag: Dance
Torsdag: Power
Fredag: ReShape
Söndag: Core
Måndag: Box
 
Jag är en liten fegis och vågar mig inte in i den testosteronfyllda delen av gymmet än så jag tänkte hänga med de gamla damerna den här första veckan.
 
Stick around och se om när jag lyckas ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!