Long gone...

2013-06-13 - 21:16:00
Jag har ett flyktigt minne av styrka och en otrolig uthållighet. Ett minne från min tid som simmerska och det kan jag säga er att den styrkan och dom musklerna och den uthålligheten är long gone...
 
Jag är verkligen tillbaka på ruta ett märkte jag idag på Power-passet. Har varit hemma i en timme och är fortfarande skakis i armarna men det var riktigt hääärligt gott när man kände mjölksyran komma springande xD Power-passen kommer jag definitivt gå på igen.. för det var en bra start för mig kände jag.
 
Blir typ bara 1 - 1½ timmes spelande idag nu på kvällen för behöver lite sömn inför morgondagen. Då taggar vi jobb, sonens första skolavslutning, ett ReShape-pass och sen massa uppsattsskrivande inför kursavslutet..
 
Tjohoooo snart sommarlov! Då blir det jubba jubba och träna träna.. Kom igen kämpa! Ta i för kung och fosterland och tagga tagga ^^ *whip whip*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!