Den nakna sanningen

2013-06-12 - 21:52:24
Tisdagens Yoga kändes finemang och idag var det dags för Just Dance. Klart som korvspad hade jag lyckats pricka in sista träningstillfället och alla andra kunde precis varje rörelse och steg till precis varje dans. Gissa var jag stod xD

Det var inte riktigt min grej heller och stå där och studsa upp och ner så jag tog mig i kragen och bokade in mig på en instruktör på måndag efter boxpasset för att gå igenom grunderna och lägga upp någon form av schema med styrketräningen. Och tänka sig! Idag såg jag en liten nätt brud inne på testosteron avdelningen och herre min jösses vad pågarna struttade runt som tuppar i en hönsgård.

Så vad menar jag då med den nakna sanningen? Jo ni vilsna små själar som hittar hit. För att se någon form av resultat behöver man någon form av före bilder.. oavsett hur hemska dom är och till på råga har jag dessutom precis klivit in genom dörren hemma efter dagens träning så känsliga läsare varnas ;)

 
 Jepp det här är resultatet efter 2 barn och 6 års mer eller mindre lathet.. och då har jag faktiskt redan gått ner 10 kg. Jag drar storlek 42/44 och ligger just nu på drygt 74.6kg. Exakta mått på diverse kroppsdelar återkommer jag till (kanske imorgon).
 
Min last och det som förmodligen kommer bli det absolut svåraste att förändra är mina matvanor. Jag VET att jag äter helt fel.. men det är ju så JÄKLA gott med mat!! Och godis. Och kakor. Och glass. Och chips. Och ostbågar. Och choklad och ja ni vet.. man kan hålla på sådär i evigheter. Jag äter något sånt varje dag! Helt bissart igentligen när man tänker på det så därför kommer mitt första delmål vara att äta frukt istället för godis och sen tillåta mig en liiiiiiiiiten skål med något gott på lördagar.
 
Normalt sett så tillagar jag nästan all vår mat från grunden (jag stoppar dock inte mina korvar själv :p ) så fabrikat är det inte så mycket att rensa ut bland. Jag borde dock bli bättre på att köpa bättre mat för min frukost och inte bara käka en vit "rostemacka" med jordnötsmör på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!