Spelkväll :D

2013-06-20 - 21:43:36
Det var tugnt på powern idag.. armpass dagen innan power var kanske inte det smartaste men jag kämpade på! Nu är jag nog banne mig dubbelt så trött i armarna xD Men imorgon är det midsommar så då kör vi ett bröst/rygg pass innan det är dags för päror med gräddfil, gräslök och sill med jordgubbar och grädde samt glass och så lite grillat på det med en avslutning av ostar ^^
 
Ikväll blir det spelkväll både Diablo III och LoL kommer förmodligen att köras... kanske att man orkar med att köra igång GW2 igen men man kommer ju för fasikens inte in i det spelet ordentligt.. och för övrigt så sitter jag här nu och väntar på att få hoppa in i duschen men färgen den ska sitta i i 10 minuter till typ så sorry Mamma håret förblir svart en säsong till minst xD
 
 
Tack och godnatt xD Diiaaablooo here I come :D

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!