Dubbelt upp!

2013-06-17 - 21:12:44
Idag blev det dubbelt upp :D Först körde vi 55 minuter Box och det var riktigt köttigt.. Ungefär halvvägs igenom vände sig hela magen ut och in och jag trodde nog att jag nästan skulle stå och hulka upp inför de andra men det var bara att bita ihop, svälja och kötta på. Känndes riktigt skönt att få till sparkarna den här gången så att man inte känner att man är på väg att bryta varje ben i kroppen ^^ Blåmärken på köpet blev det med, men så ska det va! Annars är det ju inte träning på riktigt...
 
 
Och fler av den varan finns att finna på diverse punkter på kroppen xD
 
Efter boxen var det dags för en PT-träff och lägga upp ett nytt gym-schema vilket resulterade i ytterligare en timme i gymmet. Helt slut i armarna och rumpan... det var knappt så att jag orkade hålla armarna uppe för att tvätta ur balsamet när jag hoppat in i duschen hemma xD
 
Lite pinsamt var det dock när jag insåg att anledningen till att folk stirrade på mig idag var för att all den hårda träningen sett till att jag svettats som en gnu och det såg ut som att jag kissat på mig ~.~
 
 
 
Men det bjuder jag på !
 

Veckans schema blir enligt följande:
 
Måndag: Box
Tisdag: Yoga
Onsdag: Gymmet
Torsdag: Power
Fredag: Vilodag
Lördag: Gymmet
Söndag: Vilodag el. Powerwalk
 
 
Grrrrr.... Nu kör vi stenhårt vecka 2 !
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!