Kan hon, kan jag!

2013-06-19 - 23:10:38
Kan hon, då kan banne mig jag! För kan hon, ja då kan jag med!
 
Aptrött efter jobb idag men kände mig hyfsat taggad för träning endå. När jag satte forten utanför dörren började det spöregna så försökte ta ett litet kort åt er
 
 
Det gick inte så bra xD Riktigt motigt var det att slänga sig på cykeln då men det var bara att dra igång musiken och ta sikte på gymmet och börja trampa. Idag var det armar, ben och mage och triseps var riktigt tung men tänk att då hjälpte minnsan Fitnessfittan till, tro det eller ej! Kan hon, kan jag! Kan hon, kan JAG! Tackar tackar säger vi för den och bugar och bockar :D Så glad att jag hittade dit ^^

Här har vi iaf mina startmått :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!