Iron Maiden - Malmö 10/7 2013

2013-07-12 - 16:33:00

Var skeptisk till om vi verkligen hade tid och pengar till att åka ner till mamsen och papsen idag för att gå och se på Iron Maiden i Malmö. Bror min hade ju tjirrat 2 biljetter som han inte längre behövde som jag och sambon fick köpa för en billig peng.

Men nu sitter jag i bilen på väg hem till föräldrarna efter en riktigt härlig kväll med sambon (även om det dock var lite kallt). Öppningsbandet Voodoo Six var en trevlig överraskning och tåls att titta närmre på.

Sabaton levererade på scenen som vanligt och publiken som fanns på plats var alla med i sång, hopp, fists och Metalfingrar/händer i luften. Göttigt bra! Kommer bli mycket Sabaton i lurarna på gymmet nu tror jag xD

Iron Maiden var riktigt riktigt niiice så får ni möjligheten att se dom, ta den!! Gäller dig med kära lillebror <3

Är så tacksam för allt folk kring mig som hjälper till så att vi kan komma iväg på sånt här bara jag och sambon :) Barnen klagar nog inte dom heller över att bli bortskämda av mormor och morfar en eftermiddag/kväll :D

Bjussar på ett par pics som duger från den här kvällen :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pöss på er så ses vi på gymmet på fredagkväll ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!