Stängt my ass..

2013-06-23 - 14:56:38
Taggad som fasikens att åka och träna idag men jag fick vackert trampa hem igen för se gymmet hade bestämt sig för att ha stängt. Trevligt hade det varit om det kanske hade kunnat stå på hemsidan med bland alla andra dagar de har stängt men näää... Aja vi kör dagens pass imorgon så blir det kanoners det med :D
 
Två veckor har jag varit igång nu och det känns redan annorlunda i kroppen :) Och framför allt märks det på boobisarna... dom har blivit mindre vilket innebär mindre tyngd för ryggen att dra runt på som i sin tur resulterar i att jag har mindre ont där :D
 
Imorgon tänkte jag ta nya kort och nya mått så får vi se om det märks någon skillnad. Jag mår iaf mycket bättre nu än för två veckor sedan!
 
Nästa vecka blev det lite pusslande med gymtider/jobb/barn/skola men det gick vägen och följande blir det:
 
Måndag: Bröst/Rygg/Axlar
Tisdag: Armar/Ben/Mage
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Power
Fredag: Vilodag
Lördag: Bröst/Rygg/Axlar
Söndag: Yoga
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!