3 veckor...

2013-06-27 - 10:51:41
... har jag varit igång nu. När jag har vilodag blir jag rastlös i kroppen och vill röra på mig och det är en härlig känsla :D Men med allt jag har på gång just nu vet jag att jag MÅSTE vila iaf 1 dag för att kroppen inte ska ta skada (har ju gamla skador med mig i bagaget som enkelt kan komma tillbaka om jag inte sköter träningen på rätt sätt).

Måndagen och tisdagen körde jag eget gympass och gick igenom ben, armar, mage, rygg och axlar. I tisdags kände jag mig seg och träningen gick så där, fattade inte riktigt varför men igår vaknade jag med både halsont och huvudvärk så det skulle ju kunna förklara varför jag inte kände mig topptopp i tisdags.

Idag är det power som gäller och det ser jag fram emot :D Sen blir det tight igen med jobb fredag, lördag, söndag och så träning på det men det går.. skam den som ger sig!

3 veckors bilder och mått kommer här:
 
 
 
Jag tycker inte att jag ser någon jätteskillnad på bilderna men det märks i kläderna att något har hänt iaf :) Byxorna sitter bättre, BH:n är större, träningskläderna är lösare och det syns lite bättre på måtten samt att jag har gått ner drygt 1,5 kg :) Så jag känner mig nöjd och glad och det är bara att fortsätta så här i ett par veckor till innan det är dags att lägga om träningen lite igen med min PT.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!