Vecka 4..

2013-07-02 - 10:53:40
Inleddes med ett riktigt härligt Box-pass igår :D Det var mycket sparkar så idag har jag världens blåmärke på ena foten ^^ Jag blev ihop parad med en ganska så liten och nätt tjej som inte hade varit på boxen förut och hon var helt slut efter passet xD Några av övningarna gick ut på att försöka flytta på varandra och jag hade lätt övertaget där xD
 
Mot slutet blev jag riktigt peppad av flera av de andra deltagarna och fick kommentarer som "Jäklar där fanns det kraft och muskler" xD Alltid roligt när någon annan märker av att man har fått mer kraft :D
 
Jobbar set många dagar så mycket av träningen blir egen träning. Veckan kommer se ut som följande på ett ungefär:
 
Måndag: Box
Tisdag: Bröst/Rygg/Axlar
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Power
Fredag: Armar/Ben/Mage
Lördag: Vilodag
Söndag: Har inte bestämt mig än
 
Nu är det dags för lite plugg :D
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!