Jag lever !

2013-07-09 - 23:02:27
Det ska gudarna veta att jag gör!
 Jag lever, och jag tränar som bara den :D Utav 20 inplanerade pass de här 4:a veckorna har jag missat 2 st totalt. Och då har jag istället kört dubbla pass dagen efter. Det är riktigt jäkla apsvrårt att få till det med träningstiderna eftersom att jag jobbar typ konstant nu och man vill ju gärna träffa barnen mer än typ 10 minuter innan dom går och sover.
 
 
Jag konstaterade idag att jag är anställd på 5 olika ställen just nu och kommer förmodligen bli det på ytterligare ett ställe. Jobbat 8 dagar i sträck och idag går jag på hela 2 dagars ledighet innan jag kör nästa monster pass med 13 dagars jobb innan jag igen har 2 dagar ledigt. Längre fram än så har jag inte vågat titta i kalendern eftersom jag vet att det är mer jobb och jag även har skolan att sköta nu över sommaren.
 
Men imorgon bär det av ner till skåneland. Päronen ska passa barnen och jag och sambon ska se Iron Maiden och Sabaton
 
 
 
Men om vi ska återgå till träningen så är jag alltså inne på 5:e veckan. Jag skulle egentligen ha träffat min personliga tränare igår för att kolla över träningschemat men blev inställt så vi åkte och badade istället. Ny tid nästa måndag efter boxen. Idag körde jag istället igenom precis hela kroppen och jag cyklade som en zombie hem. Jag har kunnat lägga på lite mer tyngd på vikterna och jag märker att jag blivit starkare när jag gör mina utfall och rygglyft. Kroppen klarar av att göra det av sig själv utan att jag dör halvvägs igenom. Kanske att jag börjar få till en grundstyrka nu? Allt var ju verkligen som bortblåst när jag började.
 
I stil med min träningsguru och idol just nu (Fitnessfittan) känner jag att jag behöver något mer än att bara vara på gymmet inom en snar framtid så jag tog kontakt med stadens MMA klubb som håller till i krokarna och pratade med tränaren om när de har intag för nybörjare. Slutet på augusti ser det ut som att det blir nu och jag längtar! Volleybollen sätter igång runt då med så blir ett kompakt träningschema då om tiderna ligger som dom gör idag. Worst case måste jag välja eftersom att jag inte har all tid i världen (ska ju faktiskt skriva min C-uppsatts i höst med). I övrigt kör jag vidare med Box, Power och Yoga i takt med att instruktörerna kommer tillbaka från sina semestrar (suger röv att bo i en liten stad när det kommer till öppnings och stängningstider under sommaren). Fram till träffen med PT:n kör jag vidare med 2-3 egna gympass där det brukar bli armar, ben, mage ena passet, bröst, rygg, axlar andra passet och hela kroppen det tredje passet. Funkar ok för tillfället men känner att det snart är dags att lägga  till mer variation än det jag har just nu.
 
I övrigt bjuder jag på ytterligare skönhetsbilder ;)
 
 
 
 
Bak ser jag själv skillnad men har svårt att se att något annat har ändrats på de andra jämförelsebilderna. Vad säger ni? Nedan kan man iaf se en ynka liten skugga/hint av att man kanske kan börja få muskler inom en framtid xD
 
 
Pöss på er!!
 
 
 
 
 
Postat av: Alice - fitnessfittan

Du är hur grym som helst.... 5 veckor bara, det är kanon!!! Alltså jag blev helt varm i själen när jag läste, tack fina du!

2013-07-10 - 23:37:33
URL: http://fitnessfittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!