Jodå jag är här :)

2013-07-25 - 13:01:51
Jepp jag är fortfarande kvar ^^ Träningen har dock fått vila i en vecka. Jag fick inse att 13 dagars jobb på raken var tillräckligt för kroppen att handskas med. Men igår körde jag igång på det nya tränings-schemat som jag och PT:n lagt upp :) Och det känns idag kan jag lova! Det kändes redan igår sent på kvällen xD Men det är bra, för då tog träningen som den skulle!
 
Senare idag är det dags för omgång nummer 2, mage och rygg och jag vet att det inte är ett roligt pass alls. Jag avskyr verkligen plankan xD Men det kan ju vara för att jag är så otroligt dåligt tränad i magen (något som båda graviditeterna inte har hjälpt till med heller ;) ). Men tanken är ju att det ska bli ändring på det :D
 
För övrigt här om veckan fick jag veta att jag minsann är en Cowboy (tror dock att personen i fråga mer hadde en Cowgirl i åtanke). Komplimanger i still med "Du är precis som en Cowboy! Du har leendet på läpparna, präktig och arbetsför. Och så ser det ut som att du kan slå någon på käften om det skulle behövas! Ja alltså jag menar du ser muskulös ut." får man inte höra varje dag! Speciellt inte när åldern på personen komplimangen kom ifrån är typ 90+ eller nått ^^ Men det gjorde min dag och motiverade mig än mer till att hålla igång med träningen!
 
*Bang*, *Bang* och Yiihaaa på er ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!