Tur det finns folk som sparkar en i arslet ibland ;)

2013-11-25 - 15:45:11
Vad gör man när det finns allt för lite tid och alldeles för mycket saker man vill göra? Jo då får man antingen göra sakerna halvdant eller så får man skippa några saker. Och det gillar jag inte alls :(
 
Mycket har hänt de här två månaderna sedan jag skrev sist. Jag har börjat jobba 43% utöver mina heltidsstudier (och ex-jobbet går katastrofalt dåligt). Runt nyår börjar jag nytt jobb som kock vilket innebär att ställa in barnen och hela familjen på nya rutiner igen men det brukar oftast gå bra.
 
Träningen har fått ligga på paus eftersom jag lyckades få en fraktur på revbenet efter en härligt gosig brottnings sparring med Anna på MMA:n. I förr förra veckan kunde jag börja lite enkelt med boxningen igen på MMA:n men volleybollen har fått vila tills i tisdags. Då vågade jag mig på att träna vilket även resulterade i att jag ställde upp och åkte med och körde matchen som var i söndags då vi hade för få spelare. För mig personligen gick det över förväntan. Jag hade riktigt ont på slutet men bet ihop och traglade på (med överseende att jag bara har spelat ½ match tidigare så tyckte jag att mitt spel blev bättre och bättre under setten) och tyvärr förlorade vi med 3-0.
 
Idag tänkte jag köra lite boxning och imorgon blir det MMA och förmodligen även volleyboll om revbenet orkar med. Jag har inte så svårt att röra mig men hoppandet och att sträcka och röra armen som jag gör i volleybollen gör ont :(
 
I övrigt för framtiden så tänkte jag sätta mig ner och försöka strukturera upp min mat och mina rutiner runt mat men det får bli ett lite senare projekt då jag har så mycket annat just nu på tallriken.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!